PITBIKE KAYO TT190R

MOTOR:
Typ motoru:4-taktní / jednoválec
Převodovka:manuální, 5-rychlostní
Výkon:12 kW / 9500 ot./min
Kroutící moment:13 Nm / 8000 ot./min
Palivový systém :Karburátor NIBBI
Startování :Elektrické a mechanické
PODVOZEK :
Provedení rámu :Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO
Přední odpružení :FASTACE plně stavitelné
Zadní odpružení :DNM plně stavitelné
Přední brzda:Dvojitý píst
Zadní brzda:Jeden píst
ROZMĚRY A KAPACITY:
Výška sedadla :850 mm
Světlá výška :280 mm
Kapacita nádrže :5,5 L
Suchá hmotnost :81 KG

49 990,00  s DPH

Popis

Určitě reagujete na závěrečné písmenko v názvu „R“. Model TT190R uzavírá nabídku Pitbike KAYO a jedná se o nejsilnější a nejpropracovanější stroj v nabídce KAYO Pitbike. Stroj určený především do linie závodní dráhy s úmyslem vítězit.

Nejvýkonnější Pitbike

S kubaturou 190 ccm si spojme mohutný výkon až 12 kW. Chlazení motoru podporuje chladič oleje, přičemž takto vysoký výkon lahodně zpracuje čtyřventilová technika a jeho dávkování na zadní kolo je v tomto případě prostřednictvím až pětistupňové převodovky. Pro start TT190R využívá nakopávačku, tak i elektrický startér. Karburátor je nastaven na co nejefektivnější dávkování paliva.

Přímo luxusní podvozek -„R“

TT190R využívá disky ze slitiny vysokopevnostního hliníku a proto se váha stroje udržela na skvělých 81 kg. Pružení je na obou koncích plně nastavitelné a tak jezdec ladí podvozek podle osobní náročnosti či charakteru tratě a to expresním laděním, přičemž díky vysokému zdvihu pružení je podvozek nastavitelný i na ty nejextremnější tratě. Navíc světlá výška 280 mm je v této třídě velmi pozitivní hodnota. Přední i zadní brzda má ostrý, typicky racingový charakter náběhu účinnosti, což vyspělý závodník docení v extremních situacích. Přední USD vidlice se zde pyšní v designu krásného eloxu, ale není to jen lákavý pohled. Poskytuje i vysoký výkon. Do všeho skvěle zapadá velmi odolná zadní vidlice s mimořádnou tuhostí. Tento stroj si už žádá závodníka s písmenkem „R“, ale i běžný jezdec jej hravě drží pod kontrolou díky přesně pulzující technice.